H αλλαγή ονόματος παροχής ρεύματος είναι μια διαδικασία που μπορεί σε πολλές περιπτώσεις να χρειαστεί να κάνετε. Για πολύ κόσμο αποτελεί βουνό, όμως θα σας δείξουμε ένα προς ένα τα βήματα ώστε να είστε έτοιμοι σε περίπτωση που χρειαστεί.
Η πιο συνηθισμένη αιτία για την οποία μπορεί να χρειαστεί να κάνουμε αλλαγή ονόματος είναι αν θέλουμε να αλλάξουμε σπίτι και κατ’ επέκταση διεύθυνση. Αντίστοιχα αν έχουμε μια επιχείρηση και τη μεταφέρουμε σε άλλη περιοχή πρέπει επίσης να προβούμε σε αυτή τη διαδικασία.
Σε άλλη περίπτωση αλλάζουμε όνομα παροχής ρεύματος όταν σκοπεύουμε να αγοράσουμε ένα ακίνητο και απαιτείται μια νέα συνδρομή στη ΔΕΗ.
Ακόμα αν υπάρχει παλαιό υπόλοιπο από άλλον ιδιοκτήτη το οποίο δεν έχει όμως εξοφληθεί. Συχνά όταν αλλάζει ο διαχειριστής σε ένα κοινόχρηστο χώρο χρειάζεται να γίνει αλλαγή ονόματος.
Τέλος αλλαγή ονόματος γίνεται λόγω θανάτου του συνδρομητή στον οποίο ανήκε ο λογαριασμός.
Αρχικά ένας απλός τρόπος είναι να κάνουμε τηλεφωνικά την αλλαγή καλώντας τον αριθμό της εξυπηρέτησης πελατών. Τους παραχωρούμε τα στοιχεία που θα ζητήσουν και η διαδικασία ολοκληρώνεται. Επειδή όμως συχνά αρκετοί δε συμπαθούν την αναμονή στη γραμμή υπάρχουν και διαδικτυακές μέθοδοι.
Βρες το Φθηνότερο Ρεύμα από τους Ειδικούς!
Η αλλαγή ονόματος γίνεται και μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής της ΔΕΗ e-contract αλλά και μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ. Είναι μια απλή διαδικασία που ολοκληρώνεται σε τρία βήματα αφού συμπληρώσουμε τα στοιχεία και επισυνάψουμε τα σχετικά έγγραφα που απαιτούνται.
Στην ιστοσελίδα πάμε στο μενού, ΔΕΗ Όμιλος – Υποστήριξη και Επικοινωνία. Πληκτρολογούμε τα 9 ψηφία της παροχής ρεύματος και επιλέγουμε ποια χρήση επιθυμούμε. Δηλαδή οικιακό, ή επαγγελματικό τιμολόγιο. Στη συνέχεια επισυνάπτουμε τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
Οι υπάλληλοι ελέγχουν τα δικαιολογητικά μας και στη συνέχεια, μετά από δυο με τρεις ημέρες θα μας έρθει e mail στη διεύθυνση που έχουμε ορίσει προκειμένου να μας ενημερώσει αν η αίτησή μας έχει γίνει αποδεκτή. Στη συνέχεια παραλαμβάνουμε το νέο συμβόλαιο με την αλλαγή του ονόματος.
Η αλλαγή στο κατάστημα γίνεται ως εξής. Με την ταυτότητα, το ΑΦΜ και τον αριθμό παροχής ρεύματος κάνουμε την αλλαγή.
Σε περίπτωση που δεν είμαστε σε θέση να μετακινηθούμε ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο υπάρχει η δυνατότητα να κάνει την αλλαγή κάποιο τρίτο πρόσωπο αφού πρώτα έχει γίνει εξουσιοδότηση σε ΚΕΠ. Προσοχή. Ο άνθρωπος που θα κάνει την αλλαγή για λογαριασμό μας πρέπει να έχει μαζί του το δελτίο αστυνομικής ταυτότητάς του.
Στις περιπτώσεις που έχουμε να κάνουμε με πολυκατοικίες ή άλλου είδους κοινόχρηστους χώρους όπου υπάρχουν πολλοί ιδιοκτήτες ο διαχειριστής ή η εταιρεία που έχει αναλάβει τη διαχείρηση καταθέτει το ΑΦΜ της πολυκατοικίας, τον αριθμό παροχής όπως και την ταυτότητα του νέου διαχεισριστή μαζί με ένα αντίγραφο από το ΤΑΠ του Δήμου. Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία θα χρειαστείτε και απόφαση της γενικής συνέλευσης της πολυκατοικίας όπου αναγράφεται ο νέος διαχειριστής στον οποίο θα γίνει η αλλαγή ονόματος.
Για τις εταιρείες διαχείρισης επειδή η διαδικασία διαφέρει θα καλέσουμε στο φορέα παροχής ρεύματος ο οποίος θα μας παραχωρήσει περισσότερες πληροφορίες.
Σημαντική πληροφορία. Σε περίπτωση που θέλουμε να αλλάξουμε πάροχο ψάχνοντας για φθηνότερο ρεύμα τότε πρέπει να ακυρώσουμε το συμβόλαιο της ΔΕΗ. Μας επιστρέφεται η εγγύηση και εξοφλούμε ο,τι υπόλοιπο υπάρχει στον προηγούμενο λογαριασμό. Εφόσον γίνει η αλλαγή παρόχου ο καινούριος λογαριασμός θα έρθει στο καινούριο όνομα.